Thursday, December 1, 2011

BF YANG BARU......CINTA

ALLHAMDULLILAH

BF baru yeahhh!!

Semalam saya terpandang sesuatu yang mengingatkan saya dan ******** 
tentang kisah yang lama..

Tiba-tiba  terasa sunyi saya terus menyapa alangkan bagusnya jika ******** ada pengantinya setelah kosong dihati. 
Mama yang berada disebelah,,terus bagi semgat dan berkata
" pergilah carik penganti untuk teman di waktu sunyi.."

Keesokan harinya seperti biasa awal-awal pagi saya terus melakukan 
rutin harian mengemas rumah, memasak dan lain-lain. 
Mama ayah keluar pergi ke batu pahat,, 
saya masih mengenang ******* bilakah saya dapat 
mengisi ruang yang kosong itu hummm..

Tidak lama kemudian mamayah pulang kerumah waktu itu saya berada 
di dapur sedang mengemas..tiba-tiba 
wahhhhh mama telah membawa kekosongan itu untuk saya mama telah 
carikan penganti untuk saya hum I LOVE YOU MAMA….. saya harap penganti ini dapat membuatkan saya tersenyum dan tidak keseorangan  bila kesunyian..

THKS MAMAYAH belikan IKAN EMAS untuk saya hehehe…
saya terus mengambil ********( akuarium ) chumel tu and terus 
masukan IKAN EMAS hehe 
best..best..bestsukesukesuke..sangat!!!



::: tak tahu nak bagi name ape tok dua ekor mucuk ni ::::

No comments:

Post a Comment