Thursday, November 24, 2011

HANGOUT AGAIN.....

ASSALAMUALAIKUM….

Kayuh perlahan-perlahan haha I love ths words….
Hari ini saya keluar jejalan dengan adik-adik saya yang nakal lagi noty itu. Kami pergi ber-4 ( saya, mira, fiffy n afiq_bf adeq ak) saya layan kan jew.

fiffy_adeq llki saye
mira deq prpuan saye yang noty

afiq



Go ( square one BP) tengok movie “AKU BUKAN TOMBOY” best la jugak ade kelakar n sediy. Dalam cerita tu,kita dapat tahu erti “terima seseorang seadanya, belajar erti kesabaran, dan menjadi diri sendiri.

After that, saya pergi care4 hajat dihati nak beli baju kurung polkedot kat 1 tempat tu area care4 dah lame jeling2 dari minggu2 yang lepas tapi tadi saya tengok errkkk hum sediy j tinggal saiz XL,L,M dah la badan saya sekeping jew hahaha boleh pulak saiz S habis….so xjadik lah beli…

Ape lagi,,saya terus masuk kedai baju betul2 sebelah mesin ATM kedai tu baju die murah2 tpi cantik2 haaaa kan jimat “BIJAK MEMILIH BIJAK MEMBELI

SESI PHOTOSENGAL………………. (*__*)





Jejalan lagi,,pegi parkson tengok2 ade sale teringat dulu 4time kat citu hehe J

Dah penat weeekk :p malas nak crita byeee!!!


dah makaka

No comments:

Post a Comment