Thursday, September 29, 2011

LIFE FULL WITH PUZZLE

Tak lama lagi saya habis paper 4 final..after that mula lah kehidupan baru saya untuk teruskan hidup n mengejar cita-cita,, sediy jugak nak tinggalkan kehidupan bersama KIJ dan berjauhan  Kehidupan bersama2 kawan2 dan yang disayanggi  tapi bukan bererti saya akan lupa semua itu..dan saya tetap menjadi yang setia..bersama-samanya. Abis je diploma,,saya plan untuk apply degree kalaw boleh saya tak nak dekat  SHAH ALAM… n sementara tunggu sambung study mybe nak kerja TAPI tak tahu nak carik kat mane….sebab rase takut J. Takut sebab kalaw tak ada orang yang bagi semangat…

Kalaw saya di bagi peluang :

Saya nak jadik anak yang baik dunia akhirat.
Saya nak jadik kawan yang baik,tak lupa susah senag.
Saya nak jadik gf yang memahami dan melengkapi kehidupan si adam.
Saya nak jadik macam power rangers sentiasa membantu orang dlm ketakutan dah kesusahan.
Saya nak jadik hamba Allah yang setia.


No comments:

Post a Comment